First Gaji

by - October 28, 2014

Alhamdulillah. 

Segala puji bagi Allah. Yang menurunkan rezeki buat hambaNya. Maha pemurah dan maha penyayang. 

Alhamdulillah. 

Terima kasih Tuhan untuk jalan hidup yg diberkati walaupun ade hujan ribut nya.

Alhamdulillah.

Terima kasih Tuhan, krn xmemalingkan aku dr rahmat n kasih syg Mu.

Dulu.
Takut nk abis belajar sebab xtau arah tuju hidup. Niat hati ni mmg nk sgt smbg belajar. Tapi mak xsokong :/

10x ckp nk smbg 10x mak ckp xpyh. Huhu. Utk setiap benda yg jadi, ingat ade hikmah.

Alhamdulillah tadi, 1st time hulur duit kat family. Kat mak. Kat tok. Kat makcik. Kat adik. Even xbanyak. Tapi hati ni seronok sgt. Tengok diorg senyum.

Tapi tadi, tok sebak. Tok marah aku bgi duit. Tok xnak ambik. Menjerit2 aku kat tok. Opssss lupa lah xmintak maaf lg. Hehehe. Tok xsuka ambik duit org, lgi2 aku kan yg nk pakai duit. Tapi takpe, aku nk dyorg rase. Aku xnak lupa diri kat mane titik aku mula.

Seronok. Happy. Syukur.

Moga aku dipanjangkan umo, aku nak jage dyorg betul2.  Aku nk balas budi baik dyorg yg xmmpu tuk terbalas. Rindu arwah ayah. Missed to see his smile.

Moga ade kesempatan.

Terima kasih Tuhan.

You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)