Faith.

by - April 22, 2014

Assalamualaikum.

Have you ever felt like me? Feeling unsure,insecure, unconfident and scare enough bout your future.  


Umur bukannya setahun jagung lagi. Bukannya dlm stage yang nak kena kerah oleh mak bapak lagi suruh buat kerja. Suruh sekali buat sekali. Kalau tak suruh, hmmm, tunggu mood cantik datang baru buat. Macam pahat dengan penukul.
Yes. It's to embarrassing to admit.................sometimes, i'm still at that part.


When its come to talk bout future, I'm the scare one.  Because to me, it's still 50-50.
Antara berjaya dan gagal. it's all depend on how I work on it.

Selalu sangat dah orang tanye, "so, lepas ni nak kerja apa?"
                                              ...

I'm very afraid if I cant make my family proud of myself.
I'm afraid if I cant get the job from the course I'm learning.
I'm afraid if I've to wait for a very long period before I get the job.
I'm afraid if it's because of my low performance.
I'm afraid to death.



Selalu ada harapan untuk orang yang berdoa.
Selalu ada jalan untuk orang yang berusaha. 
Yakinlah.
Faith. 



Semoga Allah permudahkan segala kerja untuk aku dan kawan-kawan.


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)