Flat Tummy Dreamer

by - February 11, 2014


Rasenya semua orang nak yang terbaik untuk diri sendiri. Jarang lah orang rela diri dia dikutuk hodoh and so on. So do i. I still have a long way to go (kalau umo panjang la). So, i hope my body can perform her best for me appropriate with the age. Sedih lah kan kalau umor 20 tahun dah ade kencing manis darah tinggi obesiti. Mintak jauh. Nauzubillah. 

Bila orang tegur kita something yang boleh kita ubah untuk bagi advantage kat diri sendiri, why not kita cuba ambik nasihat tu. Why not? Kan? People advise us coz they want something good happen to us.

Okayy seterik to poing. 

Actually, it's not the first time aku dengar orang cakap aku gemuk. Berisi dari dulu. At that one point bila mak aku sendiri pun dah tercakap yg aku gemuk. Haaa, at that time aku memang betul betul percaya lah. memang jarang lah aku argue. Sebab mak aku jarang menipu bab bab camni. Kalau aku dressing tak kena pun mak aku memang tegur. Kalau aku makin hitam, tetiba dia nampak aku hodoh (yang ni selalu T.T), memang dia tegur. Dan at that time aku tahu she really meant it. Dan aku faham, she want the best for her daughter! 


Actually, I was brought a dress to wear on my brother's wedding this March. Mase aku try dress tu (dengan Jaja and Nadighoh), they told me that i need to flat my tummy. Kalau pakai dress kan, nampak sangat kalau perut ke depan. huhu. Malu la kan, tetiba khonn tak memasal orang tanye aku dah berape bulan oi? tsk tsk. 

Tapi memang aku admit. Ntoh la, perut aku ni memang senang buncit kot. And and and they force me to do sit up everyday. Haha, what a healthy friends I had.




Wish me all the besttt ! Haha.



You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)