Momo & Mimi

by - May 29, 2013


representing...


dum dum duummmm.





my Momo & Mimi. ohh, okey jangan nak perasan sangat. bukan aku punye pon ekceli, adik aku yang punye. Tauke tempat die kerja kasi. ape motif lah tauke die tu kasi, baik sungguh, aku rase menatang ni sekali dengan sangkar and mainan nak sampai beratus jugak kan? yeke? baik sungguh tauke adik aku nihh (Y)

 yang gemuk tu nama Momo and the smaller one nama Mimi. sukeati cekodok pisang aku je taruk name. haha. dah tu ade ke patut aku tanye adik aku name dia ape?, selambe je dia jawab "hamster".  Gua tau lah derr~ 

Aku tak pernah berpengalaman bela hamster, kalau ayam, burung puyuh, burung, kucing(takyah cakap lah) tu pernah lah jugak so, aku tak tau banyak pasal binatang ni, tapi aku tengok hamster ni bila malam-malam time takde orang tibe-tibe dia pergi panjat pagar besi dan gigit. 

Mungkin dia dah bosan kot, hidup dalam cengkaman manusia. tak bebas. segera aku teringatkan diri sendiri. nampak bebas tapi tak sebenarnya. hidup bukan main hanya ikut kaki melangkah. ada peraturan, ada tujuannya. Akur. 



You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)