Ubat Titis Telinga.

by - March 11, 2013




Lepas saya siap tulis karangan ni, saya rasa karangan ni mengade-ngade, kalau rase tak tahan dengan kegedikan saya. jangan bace. harhar.


Pada suatu malam, saya baru balik dari Shah Alam. Tidur rumah Kak Nisa. Saya sangat letih. Lepas membasuh beberapa helai baju, saya pun bersiram. Saya bersiram sambil bersyampoo. Satu badan saya syampoo. Masa saya syampoo rambut saya tiba-tiba telinga saya masuk air sabun. Sakit, rasa nak menangis pon ade. tapi saya tahan. sampai lah saya siap mandi. 

Lepas keluar shower saya rasa telinga saya berdengung. saya cuba korek air yang masuk telinga tadi guna cotton bud, tapi saya rase takde effect pon, letih saya cuba cara lain tapi tak berhasil.

Pagi tadi saya rase telinga saya still tak selesa, then saya pergi MEDEC, then doc lelaki yang check saye, dia masukkan macam pistol dalam telinga, then dia tengok dalam telinga saya kat screen computer. Dia cakap xde pape pon. Saya dah rase malu mase tu. 'mengada ngade betul aku rase mase tu'. pastu dia bagi ubat tu kat saya. bila balik kelas tadi, saya rasa telinga saya dah baik. then sekarang, ubat tu saya jadikan dia kenang-kenangan je. so, saya bercadang nak kenangkan ubat tu kat sini.

yang botol tu ubat titis. untuk ape, saye pon tak tahu. dia suruh titis dalam telinga. Pastu dia bagi ubat demam dua papan. giler banyak. memang aku akan buat harta pusaka lagi. tetiba dah keluar "aku", tu lah orang kata, nak jadi hiporkrit ni biasa tak lama. hehehe. dah habis cerita tak lawak saya. 



motis entry ni ? 
aku pon masih mencari motifnya lgi. heuww heuww~

nenite ^^



You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)