First March (;

by - March 01, 2013


Hai. 
buat ape? membaca eh?
Jangan lupa senyum tauu :D
senyum tu kan sedekah :DDDDD


tapi tak perlulah senyum sorang-sorang. mihmihmih.




tik tok tik tok tik tok...
sekali aku keling jam baru pukul 2340. 
kali kedua aku keling jam oisyh. 0036 sudah.
sejam berlalu sekelip mata. tak caye? cer kelip mata tak caya,
kalau dah terlanjur percaya, bagus.

har har har.
takdelah aku saje je nak bagitau. dah jauh lewat malam.
tapi aku still mengadap benda alah ni.
Ntah ape kebaikan yang aku dapat pon aku tak tahu.
*garu garu bulu hidung*



dot dot dot




New month come.
 aku mengharapkan semangat baru untuk aku.
*cis, ayat blogger common.* har har har hambar.  
come on. come on. bulan baru masuk.
maknanya lagi 2 hari aku boleh goyang kaki kat rumah.
maknanya lagi dua malam aku boleh tidur bawah ketiak wangi mak.
maknanya jugaak lagi 2 hari aku boleh access wifi streamyx terbaik ni.


arrrggggghhhhh.
sumpah rase macam malas giler nak balik.
malasnya nak masuk dewan kuliah balik.
malasnya nak berebut beli makanan.
malasnya nak beratur nak bas.
malasnya nak bersengkang mata buat asignment last minit. zzz


nilah hidup aku yang penuh dengan kemalasan.
tapi aku harap demi menjana masa depan yang cemerlang terbilang gemilang dan burung helang,
aku dapat keep the result for this coming senester up. (Y)







tadi godek-godek blog. pastu tetiba jumpa gambar ni. ;)
ni last day semester lepas.
last day untuk last paper final exam.
lepas habis hari tu barulah boleh menikmati udara udara alam sekitar yang segar
bugar bersih lagi nyaman lepas duk hirup udara dari buku jewww~



Tetiba aku rase aku kurus pakai jubah. hihi *gelak sopan santun*






lepas tengok gambar-gambar ni terus rasa bersemangat balik nak balik belajar
kahkahkah.

harapan aku tinggi mengunung agar dapat mengenggam lagi sijil ini pada semestar kali ini.
hikhokhikhok (;

selamat malam.

hepy 1st March.
jom tanam azam baru lagi (:



You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)