uncountable.

by - November 03, 2012




untuk peringatan diri sendiri malam ni malam last tau tidur bawah ketiak mak.
esok dah kene berambus naik bas balik Jengka.
jangan buat tak sedar diri sangat lah duduk tergolek sane tergolek sini. dusshh.






1) seperti biase sehari before balik mesti rase nak bad mood tak tentu hale.
berat je hati ni nak tinggal rumah ni. berat nak tinggal rutin hidup yang macam raja senanye.
malas ko tau tak malas, malas nak pack, unpack. checklist barang. prepare barang sane sini.
basuh baju asing baju lipat baju. aiiii. malas bebenor rasenye. 


rase macam nak buat mak je buat semua. bhahaha. *evil laugh*
tak sedar diri langsung umo tu dah sampai boleh ade anak laki dah. aci ?  








2) me uncomplete jpa's letter yet.
biasenya, kalau cuti kat rumah then kena prepare dan complete segala jenis borang,
aku selalunye sempat je siap semua. 
isi borang,  cop borang,  then terus pos je borang tu. SIAP,


tapi tak sangka cuti kali ni tak sempat pulak siap.
memang kompem-kompem tak sempat nak send lah. dengan borang nya tak complete lagi.
saksi tak sain lagi. setem hasil tak beli lagi. mati setem lagi lah tak.
padahal esok dah nak kena naik bas. anyonyonyo.



adooii addooi. am i to careless? 



dahlah segale jenis borang macam ni ade due date dia.
aku kalau bole memang nak sangat buat siap-siap terus kat rumah sebabnya :








 first, nak pergi pejabat mana2 dah tau location dia kat mane, mane tau sekali aku dah balik kolej japg,
pejabat yang aku nak kena pergi tu 100 batu jauh dia. takke menempah maut nama dia tu ?




 second, sebab sini nak gi mane2 senang, ade transport sndiri.
nak naik motor ke kereta ke. senang senang.




 yang ketiga memang aku malas sangat-sangat pon nak buat semua benda alah ni bila dah sampai kolej.
sekali kelas dah start, uuhhh, memang takde mase free lah kauuu.
takkan aku nak gi pejabat pos tetengah malam ?
haaa, kan ni makan dia! *hulur parang*



















rilek-rilek. jangan bace serius sangat . hikhik.





















3) mungkin sebab bukan sebab aku careless kot. mane taknya, 
banyak sangat halangan dan pancaroba yang harus aku tempuhi semata-mata nak siapkan borang ni. 

♬Kumeniti awan yang kelabu 
Kutempuhi lorong yang berliku 
Mencari sinar yang menerangi Kegelapanku.♬

ai non non, tak baik mengeluh nonnnn . dush dushh dushh*










 mungkin juga sebab pertamanya borang tu uncomplete lagi sebab cuti aku ni 
cuti raya Haji. so, memang mood nak settle borang-borang tu ke laut lah sikit.
dengan program bbq lah, sup tulang lah. kek coklat lah.
hapee ? dalam otak aku ni memang penuh dengan makanan je ehh ? -.-"







 second, mungkin sebab aku sensorang urus kan semue ni .
maksud aku, dulu ade geng pergi cop borang sesame, pergi pejabat pos same2,
pergi pos borang sesame. sekarang sorang-sorang.
uwaaaaaaaaaa T__T memang seloooww je proses semue.







 thirdly, salahkan pejabat pos, ade ke time aku semangat nak pergi sane tadi,
boleh pulak dia tutup. ape? tak nak terime aku as customer ke?
gggrrrr ~ fenat ai datang terkejar-kejar tauu ?

eehh, tapi betul ke ari sabtu pejabat pos separuh hari? kikiki. 
tidak pula kutahu. ;p 






















and and . aku sepatutnya bukan hupdate blog malam- malam ni.
tapi packing hoi packing. ko tau tak packing tu ape haaaaahhhh ?
ambik baju pilih masuk dalam beg. tu name die packing.
bukannye duduk meniarap sambil hadap screen laptop ni pastu sumbat telinga dengan earphone.
bukan-bukan .



bai. nak tido. esok jelah packing-packing ni. cam tak bese pulak last minute planning.
kahkah .





You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)