"SEMALAM"

by - October 13, 2012


assalamualaikum !


" eh, hari ni weekend ke weekday eh ?"
"asal semue orang tido ?"

oohhh. weekend lahh. lambat sikit kepale otak ni berfungsi. *ketuk ketuk kepale*

bangun tidur tadi kepale rase berat je. penangan mimpi yang mengarut kot semalam.
padahal malam tadi sebelum tidur dah ngaji sikit, bace 3 kul siap. 
effect eksaited menjerit nyanyi smalam kot.

astarfirullah-alazim. :'(

mengarut sangat mimpi semalam, macam macam masuk. 
teruk sangat ke masalah dalam kepale otak aku ni? :O
rasenye takde mende pon yang aku fikir. hmmm. setan kot banyak sangat kacau ni.
  berammbuussss kaaauuuu setan nulrojiiiiimmm ! >:(





. . . . .




tadi aku buka home page google, since i've google account,
so, aku memang xsign out pon account tu dr laptop ni. as u know, sape yang ade google account,
dia boleh set their own background pic. 


aku try lah tekan. nak ubah gambar landskap lame. macam bosan dah.


*tekan tekan*


*click click*


then, secare tak sengaja nye aku tertekan 'your picasa web photo'
tengok tengok ade gambar. aku pon tak tau sejak bile aku ade account ni. 


oohhh. mybe dia automatic for google account eh. ok, baiklahhh. 


aku click my album, nak tengok gambar ape ade. 
banyaak .. 900++ kepingg wujud. 



belek belek, then jumpe gambar ni. 
terus rindu menyerbu ke ruang hatii. menyesakk kan dada. memanaskan mate. 



gambar lame arwah ayah. time ni hari aku register as asasian.
ayah yang antar :')







ayah penat angku bag aku sampai tingkat 7. HAHA.


aaaaaaarrrggghhhhhh. 

miss him so much . 

1st time mate nampak wajah ayah, tak terfikir langsung pon ayah dah takde. 

teringat memori dalam gambar ni je. 
then teringat oohh, mak ngen ayah ade kat umah, balik raye haji ni jumpe dieorang.

sumpahhh. aku tak tipu. lupe sangat yang ayah dah takde. 

beberape saat kemudian baru sel-sel otak kembali berhubung. 
astarfirullah-al azim. 




. . . . 





then. one more thing. aku tak tau lah wajar ke tak aku tulis mende ni. 
aku tak taau lah mainan tidur ke ape. 
aku mintak maaf lah sekiranya tak wajar pon aku tulis mende ni kan. terase cetek ilmu.


last week, ade satu malam tu aku mimpi arwah ayah. 
tempat dia aku tak sure sangat tapi macam bukan kami berdua je yg ade. 
mase terserempak dengan ayah, terus aku tanye, 
" ayah dapat tak pahale anak ngaji dan bace yassin selame ni?"

then, arwah ayah cakap, 
" buat je semua nya niat ikhlas kerana Allah"



pastu aku tersedar. 

maafkan aku sekali lagi.



. . . . . . . . 




ohh, yee,  HAPPY BIRTHDAY YAYA (:




ohh, ye, yaya yang paling tengah ye. yg gojes tu. sweet 21 sweetie (:



. . . . . . 



tu je lah kot entry kali ni. 

terima kasih kawan-kawan ajak aku hilangkan stress semalam . *hugs*


selamat berhujung minggu dan siapkan assignment teman-teman!
aaauugghhhh *yawning*

hik hik hik . assalamualaikum (:





p/s : sensetif dengan hari sabtu :(



You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)