cerita kawan saya yang cantik.

by - September 02, 2012


assalamualaikum, 

alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah, berjaya jugak habiskan puasa ganti tahun ni. baru je hari ni start puase tapi dah habis. kikiki. kepada semua muslimin dan muslimat yang tinggal puase Ramadhan hari tu, jangan lupa ganti ye. sangat lah afdal kalu dibuat awal-awal ni. biasenya kalu buat awal-awal ni takde lah sebeban macam buat last minute. pengalaman semua ni pengalaman.


sebenarnya kan sebenarnya em hm, malu pulakk. kiki  entry kali ni nak dedikasi kan untuk sesorang.. boyfriend ? ehhh, takdelah. lebih berharga dari boyfriend. 




representinggg ..




dum dum dum dummm . . . . . 







  dis is my friend. uhuk uhuk. speaking london sikit. fotogenik kan die. jeles aiii. nama dia tau tak tau takkkk ? isyhhh. diam tak diam senyap tak senyak heboh tak heboh banyak senanya kenangan aku dengan dia. dia ni baik sangat. easy going, confidental, eh silapp, ada self-confident, bijak cantik dan yang penting dia kawan aku. dan deep bottom from my heart aku syukur tuhan pertemukan aku dengan dia . :)

Thanks dib-dib for being my friend. thanks dib-dib for helping me a lot. thanks dib-dib sebab never get angry on me. thanks a lot sebab tak pilih kawan, sebab even saya ni tak cantik, still awak tak kawan pilih rupa paras. thanks a lot sebab even saya tak banyak balas budi baik awak, awak still being my friend .

tak tau lagi nak cakap mana, tapi ape yang aku nak highlight kan memang a looooottttttt thanks for u for everythings. Alhamdulillah, thanks Allah. orang cakap kalau kita sayang kat seseorang tu kita kena let he/she know. tapi takyah lah lebih-lebih takut terlebih terkembang pulak. hakhak .


last but not leasttt, 

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN, 
THANKS AND SORRY FOR EVERYTHING. 
HEHE . HAHA .
ADIBAH HUSNA .
friend,
we shared smile,
we wiped the tears,
and through the years . .
our friendship has grown through with us,
u're truly a wonderful friend that i found :)




hei dib dib. aku tak bodek ape ape okkkk ! ;p
haaa. satu agi. asal off blog? gigit kannggg !


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)