holiday#3 : BUKIT MERAH LAKETOWN WATERPARK.

by - August 04, 2012


assalamualaikum, annyeonghaseyo !!

fejam celik fejam celik dah 15 Ramadhan arini. sekejap je sangatt ! semalam baru je rase balik dari UiTM. tapi rupenye dah 15 hari aku duk kat rumah. okei, supposed to be, entry ni dah lame di updatekan tapi hewhew kemalasan melanda bersama movie korea tersayang maka terpaksalah entry ni dikepam kepam tanpe dititipkan langsung kasih sayang dalam draft . hikhikhik .


Bukit Merah waterpark ni pon kat perak jugak . sambung yang entry holiday aritu, so, maknenye kiteorang pergi berempat lah kat sane . plan asal taknak mandi pon.  tapi disebabkan aku yang jakun tak pernah masuk mane2 waterpark menyebabkan aku terasa nak menghasut dieorang tuk membasahkan diri .sebab kiteorg tak prepare any clothes, mase singgah ni pon baru balik dari Perlis.memang takde baju spare langsung,tapi disebabkan kiteorg dah shopping sikit kat Padang Besar semalam, so buat-buat ade je lah baju spare.. harhar. pandai-pandai lah ko nak hidup si tijahhh !


tempat ni serius cantik. tapi kalau nak suroh aku compare dengan Gambang Waterpark memang aku tatau lah. tak pernah pergi. tapi kak Ain cakap tempat ni lagi besarlah. fortunately, aku pergi mase tym bekerja so, tempat ni xde org sangat tapi tapi ramai pulak pelancong asingg. dahlah fakai seksis seksis sekse aku tengok. maluu gilas vavas.

bayaran nak masuk waterpark ni depend on kite punye packages :

hoho. taknampak fulakk.

aku ambik package Water Eco Combo + Waterpark . bolehla main air dengan naik chairlift/skycycle. bagi aku. bagi aku lah kan, dye punye Waterpark macam tak berape femininin sangat. sebab nak naik yang gelongsor tu pon, dye cakap "sorii, yang pakai baju renang je boleh main ni,no scarf,no tracksuit". hhmmm, setau aku baju renang sangatlah seksi. ke ade jugak yang tak seksi?  so,kiteorg tak dapat main lah yang tu,bayar kemain agi mahal. pastu satu agi yang aku tak puas ati, waterpark manemane memang macam ni eh? dye memang letak klorin banyak-banyak nak mampos eh, aku rase aku tak masuk agi dalam air tapi dah boleh bau klorin. tak menyempat . kuat giler bauu. 

so, aku rase mandi kat laut betol lagi best lah. walaupun masin still takde lah se-annoying berendam dalam klorin. jadii, jom melawat terengganu. heheh !


ape yang besnye tempat ni die ade Orang Utan Island !


ni gambar dah lepas mandi. 
mase mandi takde gambar. heihei.




ecopark jetty . kalau nak tgok orang utan kene naik bot ni dulu . 
aman je tempat ni. best nak berhoney moon. heh? 

best naik skycycle ni . haha. bergoyang-goyang effect dye. haha. 
haa, sape pernah tengok runningman yg die main kejar2 tu? 
dy macam ni lah tapi yang ni gerak guna tangan (:



one complete picture :)




" THINGS END BUT MEMORIES LAST FOREVER "




You May Also Like

1 comments

  1. dah habis baca... nice post miss NONI... hahaha .. lawa pic u...

    ReplyDelete

Say Good Words :)