ROOFTOP PRINCE

by - July 31, 2012


assalamualaikum.

well, aku ni bukanlah seorang peminat drama korea yang tegar. tapi kalu RunningMan bolehlah. so, boleh bilang berape lah sangat drama korea yang aku pernah habiskan, yang lain majoritinya aku tengok sampai episod 3 dan 4 je pastu behenti. haha, aku cepat bosan kalu drama tu tak memenuhi cita rase aku.

so, aku rase lepas aku tengok cerita My Girlfriends is Gumiho dalam lebih kurang setahun yang lepas, cuti kali ni pulak aku start balik buke drama korea. tak banyak genre cerite yang boleh menarik minat aku yang besar ni unless kalu cerite tu ade unsur-unsur unlogical n fantasy. haaaa, yang tu aku suke tengok. sebab bagi aku kebanyakan korea yang xde unsur-unsur ni sangatlah hambarrrrrr .

sebab satu agi aku tengok cerite korea ni sampai abis adelah bergantung pade hero n heroin die. kalu mereka sangat comel depan kamera, sangat funny dan kelakar *eh,taksameke? -..-"  baru aku boleh consider nak tengok habis macam LEE SUENGI GI ke SONG JOONG KI ke RAIN ke dan yang baru ni PARK YUNCHUN, someeeeeeeelll.    erk, lee min ho? oh, not my taste. macam kontrol je lebih. agagagaga. maafmaaf peminat leeminho! ;p

so, ape yang aku nak highlight kat sini adelah, kpade semue peminat drama korea yang dah habis tengok cite drama korea n belum lagi tengok cite ni, walhal dop tahu pon kewujudan cite ni, yes, cite ni cite baru. baru tahun ni :), aku sarankan korang tengok cite ni . :* tapi tapi tapi, episod satu cite ni memang bosan sikit, sebab die nak kaitkan 2 abad, pastu macam nerd gile je hero. tapi jgan terus pangkah, teruskan menonton, anda akan rase keseronokannye *cis, asal aku rase macam promoter pulak ni!!!!* 

before aku tengok cite ni, aku adelah tengok drama OPERATION LOVE, pon drama baru tahun ni, tapi sampai episod 8, aku terus skip episod 2 sebelum last. harharhar, cerite die menarik tapi macam menyampah sikit pon ade. kikiki~




starring : Park Yuchun ( hero)
Han Ji-min (heroin)
Jung Yoo-mi (antagonis)
Lee Tae-sung (antagonis)
addition actor yang sanggatt best n kelakar, belakang dlm gambar : 
Lee Min-ho,Jung Suk-won,Choi Woo-shik

Genre : Drama Romance Comedy Fantasy



\
sweet sangat mereka due ketul .
aaaaaaaaaaaaaaaaa . melts . T________T






p/s : nak tengok cite ape fulaksss ni ;p


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)