mid-sem break :)

by - May 03, 2012


assalamualaikum . 


wohhhaaa ! it's already mid-sem two break !
oohh, what a runningman tym was happened !
thehe, sorry for my uneducated broken english .

banyak bende dalam kepale aku aku nak tulis, tapi since dotdotdot,
so i will make it short .

okey , lets make numbering entry ! lettttsgo bebeh !
*gaya bahase terpengaruh dgan lagu yang didengari . currently : love song baby rap ! * C;




******************************


1 : 20 april 2012 : jumaat

sampai umah pukul 12 malam travelling by bus .
masuk rumah dengan sedikit tekanan perasaan walaupun dah bagi salam kat ayah tersayang
sampaikan ganggu hati nak tido.

adeke patut driver bas marah aku !
aku suroh beliau behenti depan sikit dari bustop yang sebenar pom terus kene tengking :

" hey , abis lah minyok aku gini berenti sokmo "


watefuk ! it's not me ke yang bayar tambang jugak . suwil .
hey, it's not my 1st tym la swoh driver bus behenti kat situ tapi okei je mereke,
takde pom tengking-tengking . senyum je, memahami keselamatan seorang gadis !!



***



2 : 24 - 28 april

tercapai jugak hasrat dihati selame ni tuk berjumpe bertentang empat mata dua hati
dengan 5 ekor anak angkat aku . huhu . tu pom nasib lah tuan dye bawak die balik .
tuan die tu means abang aku . my one and only abang.

comell  sangat ! geram aku tengok .
yelah, selame ni hanye dunie maya je menghubungkan kami . cewaaahh !

*sigh ! gambar phone xleh upload pulakkkkss :(





ni gambar aku curi kat facebook je . tapi sayang lagi 3 ekor anak dye takde -..-
mereka sangat manja kot . geram geram . rase macam nak angkat tidur dalam  bilik .
tapi kalu berak ko basuh sendiri . bhahha .



***


3 : 22 April 2012 

berjimba bersame AniQ co0h . kawan dunie akhirat c;
bersame abg dan adik beliau .
tapi saye harap saye akan jumpe seseorang . tapi tak . 
takpelah , saye harap jodoh tuk kite jumpe lain kali kuat lagi . 

secretly, i miss u . woohhaaa ! ;p





***


4 : 23 April 2012

piknic-ing time .

haruslah bold n enlargement ka . miehehehe .

thanx for adibah husna sebab sanggup pusing ambik saya balik walaupom sebelum tu
saye dah cancel date kite petang tu .
kalu aku tak pergi . sumpah rase menyesal for not spending a very sweet tym with both of u .
insyirah husna + adibah husna .

thanxx . terharuuu . *lap-lap hingus*










***


5 : 29 april 2012 : ahad .

Girl's Day Out .






timekasih lagi tawan tawan .
mesra mol - kemasik - pake - dungun .
timekasih driver haroro pororo .
timekaseh utk pizza hut .
timekaseh utk menceriakan hari saya .


and thanxs for being my best long-lasting friends .


i'll love u till the end .



***



5 : presentS .

thanx mama . papa . sista . broders . grandma .
thanx for always support me from my side .
thanxs for giving me what i want .
thanx for taking good of me .

i'm speechless .
THANKFUL , PRAISES .



insyaAllah, i'll taking good care for this like i love u olz .

leleeehhh . T_____________T

hewhewhew.




and abang . thanks for this .

bagi ke pinjam benornye ? grrrr~






***



6 : last day ; 1 mei 2012 

special thanx for my beloved friend :

" ain nadhirah nyut-nyut "

sebab sudi tumpangkan aku kala bas pergi mengkhianati kita .
kih kih kih .

sumpah wei , pes time aku naik kete laju camtu .
150km/h .
perrrrrggghhhh ! macam naik kete lumbe je .
tapi aku takde lah takot sgt , sbb aku yakin kazen mu da bese :)

thanx tau . thanx sgt2 !

cari yg paling jelite . hewhew , ;p





7 : 
last but not least . aku rase ni boleh dikategorikan sedih gak kot .
sooobbbbbbbbbbbsss .

setiap inci org yang jumpe aku time cuti ni cakap yang aku dah ..

hmmm .



" wei, muke ko dah bulat lahhhh "






whaaaaaaaaaaatttttttttttt !


-..-"

hukhukhuk .
what a very dis



oklah peps,
i'll end it now .

what i want to highlight .
i love what were happened in my life .


not regret . grab lesson ! 










pen off :)




You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)