penuhi hari kosongmu !

by - March 09, 2012

assalamualaikum. 
selamat malam semua. mungkin ramai yang sudah tido. selamat bermimpi yang indahindah aku doakan untuk kalian semua sebab kala aku menulis ni pom dah pukul 0110. tak taulah,rase gatal nak menulis. selagi tak menconteng apeape dekat screen putih ni akan rase terseksa. guwa serius ni. sape blogger sejati die paham. kalu tak paham, paham paham lah ye kamu kat mane. oh, lantang benar!

owh,ape yer mahu guwa bicara.hem.hem.*ketuk ketuk kepala.

okei. mungkin topik ini. 

atau mungkin tidak. *ketuk lagi...

minggu ni minggu 1st tuk sem baru. jadual pom macam betol tak betol je. overall aku hanye masuk 2 klas je. isnin satu selase satu. hari lain prof umumkan cuti. gileer best! tapi tak best bagi aku. ade ke patut bagitau lambatlambat! hum. nak bagi public holiday pom sepatutnya bgitau la sebulan sebelum ke ni tak. isyyyhh! kalu aku tau xde nye aku nak stay lepas dtg daftar aritu. dahla kene datang awal. ikut ayah aku pergi makan angin lagi bagus laaaa. 

ramai kawankawan balik. ini jelas menunjukkan kejelesan buat diri ini. nak kate yg dekat2 pom tak jugak sebab kak Aida yang duduk kelate tu pom sanggup terbang! isyh! tegar sungguh mereka meninggalkan aku terkelipkelip keseorangan di sini.

hari selase + rabu betol2 mencabar kesabaran aku. bosan yang amat. sepanjang due hari tu aku hanya mampu baring dan habis kan novel. tak sangka aku mampu habiskan due novel denagn begitu tenang dan mudah sekali. big hand clap for me. owhhhh.

ape guwa mencarut malam malam bute ni. adohhh. *buatbuat pening*

guwa saje je sebenar nak meluahkan rase hati. jangan melatah okei! :P
guwa saje nak buat jeles dgan kawankawan guwa yang kos lain yang terpakse pergi kelas saat guwa sedang nyenyak beraduu. saat guwa dapat menikmati kesejukan hujan di dalam selimut mereka terpakse meredah hujanhujan itu berbekalkan payung dan mengharungi lecak. HAHAHAHA~ *owh,hanya detik hati saje yg berkatekate.

disebabkan PROF dengan baik hati limpa dan jantung bagi kelas guwa cuti. make lebih afdal rasenya guwa mengatur sebaikbaik strategi utk menghabiskan duit pinjaman yang tak terluak lagi. jalan jalan.! *devil laugh*
hari ni satu hari guwa dah kluar berjimba dekat temerloh. besok suwa tak tau nak kuar ke idak. dan..
hari sabtu guwa nak berjimba menghabiskan baucer dekat kl. BERJAYA TIMES SQUARE. 

oohhh. TS, aku datang lagi. tak sampai sebulan lg kan aku melawat kau dulu, kini aku terpakse dtg lagi. kengkawan guwa masih ajak guwa main itu roller coaster. tapi guwa macam dah loya biji tekak nak masuk dalam gerbang tu. ingatan otak pade segala kenangan duluuu mencengkan paru paru. ingat lagi bile rase nak menagis lepas kluar menatang yang goyanggoyang itu. bile berlari tak cukup tanah kene kejar dgan hantu. walau pom yakin seratus point due satu peratus tu memang hantu palsuu.tapi memang durjanalah bile janji takkan sentuh mereka sentuh guwa jugak!

guwa rase sebelum guwa mencarut dan melatah adalah lebih baik guwa noktahkan nukilan hati ini sampai di sini saja. guwa cuma nak sampaikan berita yang sekarang guwa tgah boring expend cuti lagi. okeilah babai. guwa kene tido dulu. Assalamualaikum :)

kenangan di TS masih mengamitgamit memori !



You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)