rasa macam dah keluar penjara !

by - December 17, 2011

ASSALAMUALAIKUM..

well well well, sape yang ade bace post aku yang before this, mungkin dyeorang tau ape yang aku maksudkan. tapi lau yang main tengok tajuk then scroll down terus pom xjadi jugak kan. hehe . okei la, lets me telling u olz just strainght to de point !

rase macam tak percaye je dah abis kawad kesatria part 1,
Alhamdulillah test pagi tadi run smoothly, 
walaupom mase berlari keliling kampus tu agak SEMPUUUUT~ haha.
so, InsyaAllah kalau lulus, takpayah dah laa lepas nak turun tiaptiap petang khamis
berkejar sane sini, sampai kadang kadang solat asar awal sebelum waktu,
takotnye kami datang lambat kene pumping taktentu pasal..
dah takpayanh nak potong kuku pendekpendek tiaptiap hari khamis,,eehh? haha
tapi walau camner pom kawad ni jugak beri aku seribu satu faedah.
dari sini lah aku kenal ramai kawan kawan satu batch.
dari sini lah jugak aku dapat banyak pengalaman baru, nak nak mase camping arituu.
walaupom sakit hati mula2 kat komander2 semua, tapi pastu sayang jugak rase nak habis,
hehe, dari sini jugak aku belajr erti brkorban, disiplin.
tapi satu je aku pelik, komander cakap kawad ni dapat turunkan berat badan..
tapi satu sem aku kawad tak de effect pom,, nakmpak sanagt la kan niat tu dah salah,, 
hahah, patuuut laaaaahh !!

so now it's a time for us to say bye-bye to kawad!
harap harap laa koko tahun depan mereka buka utk kelab kelab yang lebih sempoi :)

sekian~

: : dinner malam niiii ! i'm try to create as many I can for memory :)

You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)